Υγεία & Ομορφιά

Οι “δέκα εντολές” για να χάσετε τα κιλά των εορτών!

 Οι διακοπές των Χριστουγέννων φτάνουν  σιγά σιγά στο τέλος τους  κι ένα μόνιμο άγχος φαίνεται να ζωγραφίζεται στο πρόσωπο μας! «Πώς θα ξεφορτωθούμε εκείνα τα δυο-τρία κιλάκια που αποκτήσαμε παρευρισκόμενοι στα γιορτινά τραπέζια;»

Ποιος  μπόρεσε άλλωστε να αντισταθεί σε δίπλες, κουραμπιέδες και μελομακάρονα; 

Ποιος δεν τσούγκρισε ξανά και ξανά δίνοντας ευχές, καταναλώνοντας περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο έπρεπε;

Ποιος αρκέστηκε στο ένα κομμάτι βασιλόπιτας (εγώ πάντως όχι!);

Οπλίστηκα με ψυχραιμία και σιγουριά κι επισκέφτηκα γι ακόμη μια φορά τον Διατολόγο & Διατροφολόγο Γιώργο Κούλογλου.  Τον γνωρίζω και τον εμπιστεύομαι χρόνια και με βοηθά προκειμένου να ακολουθώ μια ισορροπημένη διατροφή ώστε να διατηρώ το σωματικό μου βάρος.  Του ζήτησα να μου δώσει κάποιες γενικές οδηγίες, τις  «Δέκα εντολές» όπως τις αποκαλώ εγώ για να τις μοιραστώ μαζί σας. Με αυτό τον τρόπο και χωρίς άγχος θα βοηθήσουμε το σώμα μας να επανέλθει σταδιακά αποφεύγοντας υπερβολικές μεθόδους με ψευδή αποτελέσματα !

Γενικές οδηγίες σωστής διατροφής μετά τις γιορτές  απο τον
Διατολόγο & Διατροφολόγο Γιώργο Κούλογλου :

1. Μην παραλείπετε γεύματα: Είναι βασικό να μην αφήνετε το στομάχι σας άδειο για μεγάλα διαστήματα και να έχετε μικρά και συχνά γεύματα.

2. Αποφύγετε το λίπος: Το λίπος είναι η υψηλότερη πηγή θερμίδων και για αυτό είναι το διατροφικό εκείνο στοιχείο που θέλει τη μεγαλύτερη προσοχή.

3. Μειώστε τη ζάχαρη: Η ζάχαρη βρίσκεται κρυμμένη σε πολλές τροφές και δίνει πολλές άχρηστες θερμίδες.

4. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες: Οι φυτικές ίνες βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου και δίνουν το αίσθημα πληρότητας στο στομάχι.

5. Αποφύγετε τη κατάχρηση αλκοόλ: Το αλκοόλ είναι πλούσιο σε θερμίδες και αποθηκεύεται σε λίπος στον οργανισμό μας.

6. Μειώστε το αλάτι: Το αλάτι δημιουργεί κατακράτηση υγρών στον οργανισμό μας.

7. Πίνετε πολλά υγρά: Βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

8. Αυξήστε τη φυσική σας άσκηση.

9. Προτιμήστε φρούτα και λαχανικά ως επιδόρπια και ενδιάμεσα γεύματα.                                                                                                                          

10. Στοχεύστε σε μία φυσιολογική και αργή απώλεια βάρους

Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε αρκετά με τις παραπάνω κατευθυντήριες γραμμές. Αν χρειάζεστε περεταίρω στήριξη ο κ. Κούλογλου πάντα ευγενικός και υπομονετικός, μεγάλο προσόν για έναν διατροφολόγο μέσα από το Διαιτολογικό Γραφειο του Cooldiet καταρρίπτει τον μύθο του φόβου που περιβάλλει τους διατροφολόγους και σας εξαφαλίζει μια Cool diet!

Άννα Σιμιτσοπούλου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Content is protected !!